Dacă în articolul trecut îți arătam cum să îți asiguri doza optimă zilnică de antioxidanți, astăzi îți dau căteva sugestii clare despre cum să dobândești frumusețea adevărată care vine din interior.

Ce să mănânci pentru o piele fără riduri?

Dacă te uiți la vedete și le admiri pielea tânără și după 40-50 de ani, să știi că nu toate merg la plastician, nici la spa-uri cu tratamente „revoluționare”…

Unele chiar știu că secretul tinereții fără bătrânețe stă în alegerile zilnice. Mai precis, știu că anumite alimente le protejează de apariția ridurilor, pe când altele pot „desena” pe față o hartă nedorită a anilor.

Click aici și vezi cum să încetinești îmbătrânirea creierului cu aproximativ 2 ani!

Vei descoperi care sunt alimentele care, consumate zilnic, pot întârzia sensibil apariția ridurilor.

Probabil deja știai că pielea este cel mai mare organ al corpului uman. Are în jur de 2 metri pătrați. Ea se regenerează continuu, reparând stricăciunile produse de factorii agresivi de mediu precum razele ultraviolete solare și poluarea. Cu trecerea timpului, pielea devine mai subțire, mai fragilă, își pierde din elasticitate și volum și se ridează.

Ce alimente îți pot face riduri

Un studiu din 2001, publicat în Journal of the American College of Nutrition (Skin wrinkling: can food make a difference? de MB Purba et al.) arată că „un consum ridicat de legume, fasole, mazăre, linte, ulei de soia și ulei de măsline pare să protejeze pielea de riduri”.

[stextbox id=”info”]Ai probleme de sănătate cauzate de kilogramele în plus? Click aici dacă vrei ca eu și echipa KiloStop să te ajutăm să faci primii pași către o viață activă și sănătoasă![/stextbox]

Pe de altă parte, „un consum ridicat de carne, lapte și unt pare să aibă un efect advers.” Mai precis, prunele, merele și ceaiul verde sunt cele mai eficente în lupta cu ridurile, iar grăsimile saturate cei mai mari dușmani.

Ceaiul verde ține ridurile departe

Un alt studiu din 2011 (Green tea polyphenols provide photoprotection, increase microcirculation, and modulate skin properties of women de U. Heinrich et al, publicat de Journal of Nutrition) a constatat ca fitonutrienții din ceaiul verde au capacitatea de a proteja pielea împotriva radiațiilor nocive și contribuie la îmbunătățirea calității pielii la femei.

După 2 luni în care au consumat zilnic ceai verde, s-a observat o reducere de 16% în asprimea pielii și o îmbunătățire cu 25% a elasticității și gradului de hidratare al pielii.

Așadar, nu degeaba se spune că frumusețea vine din interior…

Pielea rămâne frumoasă dacă mănânci multe legume.

Și nu uita nici de cana zilnică de ceai verde!

Aștept feedback-ul tău la cristian@kilostop.ro. Dacă ți-a plăcut, trimite-l și la prieteni.

Multă sănătate și nu uita: mănâncă variat, nu prea mult, în special vegetale.